Wie zijn wij

Ik ben Irene Put, oprichter van Pro-VA (oktober 2013). En graag stel ik mij aan jullie voor: geboren op 23 april 1973 in Heemskerk en woonachtig in Beverwijk. Getrouwd met Oskar en moeder van Džan en Yasmine.

In oktober 2013 heb ik dit mooie VA-bedrijf opgericht, onder de naam Pro-VA (Professional Virtual Assistants). En inmiddels ben ik een professionele, gecertificeerde en drukbezette (Virtual) Business Partner. In januari 2016 heb ik het bedrijf zelfs uitgebreid met een compleet virtueel team.

Ik heb meer dan 22 jaar ervaring in managementondersteuning en heb dit altijd met veel plezier gedaan. Ik miste echter uitdaging en wilde meer ruimte voor persoonlijke groei. Tijd dus om voor mezelf te kiezen en voor mezelf te beginnen! Ik nam de stap en volgde de training ‘Binnen 10 weken een lopend VA bedrijf’ bij de Academie voor Virtueel Professionals.

Met wie zijn wij de ideale match?

Ondernemers zijn er natuurlijk in diverse soorten en maten. Degenen waarop wij ons voornamelijk richten zijn succesvolle zelfstandige ondernemers (m/v) tussen de 35 en 60 jaar, zoals consultants, coaches en trainers of kleine MKB bedrijven. Meestal hebben zij al een goedlopend/succesvol bedrijf en zijn daarom in staat om een Business Partner inclusief een Virtueel Team in te schakelen. Hierdoor zijn het meestal geen starters, maar uitgesloten is dit natuurlijk niet. Doorgaans weten ze goed wat ze willen en beschikken ze over de kennis, vaardigheden en visie om hun bedrijf op een hoger plan te brengen. Maar ja, altijd weer dat tijdgebrek! Plannen moeten ook geïmplementeerd worden en daar komen wij om de hoek. Door onze ondersteuning kunnen onze ondernemers meer van het leven genieten en zijn ze niet meer uitsluitend met hun bedrijf bezig.

En wat kun je van ons verwachten?

Als Business Partner werk ik graag mee aan de strategie en de uitvoering van bedrijfsplannen. Denk dan aan het opstellen van een zeer goed uitvoerbaar implementatieplan voor je project. Met precies de goede mate van detail, inclusief de in te zetten tools en programma’s. Geen plan zonder uitvoering. En ook hier staan we weer voor je klaar. Met een compleet virtueel team achter de hand wordt het alleen maar makkelijker om met je mee te groeien! Bovendien zijn wij stuk voor stuk professionals. Goed voor de kwaliteit. En natuurlijk is ook de continuïteit gediend als je een heel team kunt inzetten.

En de routineklussen, wie doet die?

Wij natuurlijk! Want na implementatie volgt het onderhoud en alle uitvoerende taken. Jij wilt graag ondersteuning bij dit dagelijks management en wij bieden dat. En ook bij je debiteuren- en crediteurenbeheer en je (online) marketing, PR en communicatie. Of dit nu online is of traditioneel, wij zijn er in thuis. Een greep uit wat we voor je kunnen betekenen: email- en agendabeheer, website up-to-date houden, online leeromgeving bouwen, facturen verzenden, betalingen bewaken, nieuwsbrieven verzenden en het zorgen voor meer zichtbaarheid van je bedrijf. Terwijl wij dat allemaal doen, heb jij je handen vrij om je onderneming te profileren en positioneren.

Resultaat: meer klanten, online zichtbaarheid, slimmer werken en meer omzet.

We hebben al een aantal mooie en uitdagende opdrachten te pakken. En we mogen dan virtueel zijn, we voelen ons niet minder trots om deel uit te mogen maken van deze ondernemingen! Jullie succes voelt ook als ons succes.

Vragen?
Neem dan zeker contact met ons op. Of wil je direct een bedrijfsgroei gesprek plannen om je bedrijfsplannen te bespreken? Mail dan ook: irene.put@pro-va.nl

Virtuele groet,
Irene

Samen bereik je meer dan alleen!

Nu ben ik dus zelf ondernemer en ondervind aan den lijve wat jullie ook dagelijks meemaken. Tijd tekort, stress. En zeker in het begin werk en privé totaal niet in balans. Maar was ik niet juist ondernemer geworden om zelf mijn werktijd te kunnen indelen? Om zo meer tijd aan mijn gezin te kunnen besteden?

Ik had zelf ook assistentie nodig! Samenwerken was natuurlijk de oplossing en inmiddels heb ik mijn bedrijf naar dit hogere niveau kunnen brengen. Een aanrader. Hieronder stel ik de teamleden aan je voor. Jij als ondernemer houdt natuurlijk wel één aanspreekpunt; ik blijf je linking pin.

Orlando Williams

Debiteuren, crediteuren, incasso

Ook een vak apart, mag ik wel zeggen! Voor verschillende financiële werkzaamheden werk ik samen met Orlando, eigenaar van Your-VA. Hij kan je facturatie verzorgen, geautomatiseerd of handmatig, je uitstaande facturen bewaken en ervoor zorgen dat ze betaald worden. Samen zorgen we ervoor dat al het werk binnen de afgesproken tijd wordt gedaan.

Orlando is gespecialiseerd in financiën, maar natuurlijk ook allround inzetbaar als VA.

Jessica van Dam

Online zichtbaarheid

Social media, ideaal om de zichtbaarheid van je onderneming te vergroten. Maar wat kun je het er druk mee hebben! Alles wat je wilt delen moet natuurlijk wel up-to-date zijn. Verouderde informatie delen is verre van professioneel. Wat is online zichtbaarheid eigenlijk allemaal? Denk aan je nieuwsbrief, je bedrijfspagina op Facebook en LinkedIn.

Maar ook informatieve artikelen, die je aan je Facebook-vrienden en LinkedIn-connecties kunt sturen. En vergeet Twitter, Google+, YouTube, Instagram, Pinterest en Periscope niet. Ieder met een eigen gebruikersgroep, stellen ze je in staat om effectief met jouw doelgroepen te communiceren.

Ook hier ben ik gaan samenwerken met een echte specialist. Jessica is een ware expert in het opmaken en inplannen van nieuwsbrieven en is daarbij thuis in diverse mailsystemen. Ook draait ze haar hand niet om voor het opmaken van een content-kalender en voor het inplannen van berichten op de diverse Social Media kanalen. Je klanten en prospects mogen je niet vergeten.

Ingrid Liese

Online Marketing en Communicatie

 

Wat is online marketing eigenlijk allemaal? Denk aan je nieuwsbrief, je blogs of vlogs op de website. Het is belangrijk dat jouw community op de hoogte blijft van jou en je onderneming. Een nieuwsbrief is hiervoor een onmisbaar medium. En Ingrid kan die van begin tot eind voor je verzorgen. Ze is een echte expert wat Autorespond betreft. Daarnaast is Ingrid ook gespecialiseerd in financiën en natuurlijk ook allround inzetbaar.

Krista Bleeker

Office- en Dagelijks Management


Structuur en overzicht, heel belangrijk! Het beheren van mail, agenda, het in kaart brengen van bedrijfsprocessen, deadlinebewaking en ondersteunen met het vergaderproces, tijdens events/workshops etc.

Samen houden we een ondernemer scherp bij het bewaken van de voortgang.

Marlou Minten

Social Media - online marketing

Social media om de zichtbaarheid van je onderneming te vergroten. Betaald adverteren op Facebook en LinkedIn is een vak apart.

Ook hiervoor ben ik gaan samenwerken met een echte topper. Marlou is een ware expert in het opmaken en inplannen van Facebook campagnes.

Daarnaast is ze ook goed in het inrichten van e-mail automations in MailChimp, ActiveCampaign en Mailblue.

Wij zijn jouw partner in vooruitgang